Melodifestivalen.

Jag tyckte att Youngbloods låt skulle gå vidare i lördags, eller Love Generations. :P



Snygga plagg från Gina tricot



19/2-12

Idag åkte jag hem från pappa. Jag köpte en ring från Gina tricot.. Tycker den var jätte fin :) Har kollat på Big Brother.. Det vara bättre i år än förra året.. Jag kollade typ 2 gånger förra året.. Tycker inte man borde gå in i huset som gravid, någon full människa kan ju råka putta till hennes mage eller något.. om barnet föds är det ju konstigt om barnet ska vistas bland fulla människor.. Men hon kanske kom med i programmet för att det skulle bli intressant för tittarna eller något.. Jag tror kanske jag kommer börja följa programmet i år..

18/2-12

Idag åkte jag till pappa.. Min syrra fyller år idag.. Igår fick hon en tvålpump, tandborstmugg, lösögonfransar och en handduk med hennes namn på.. Mina andra syskon, som inte är mina biologiska, fyller också år i Februari så vi firade alla igår.. En fick två fina värmeljushållare som typ såg ut som diamanter, ett doftljus och en handduk med hennes namn på. Min andra syrra fick likadana värmeljushållare, ett armband och ett doftljus med hennes namn på. Tycker jag hittade bra presenter. Är nöjd :)

RSS 2.0