Städning

Nu har ja skurat golvet, de känns bra att städa lite ibland och få det rent :P





Hej

Kom hem för ungefär en timme sen, har varit i stan (Stockholm) på en intervju om ett jobb.. Håller tummarna att jag får jobbet.. :).. Här är en bild på mig..







30 Juni


En till klänning..

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Tävling

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


29 Juni


Ska snart gå ut och sola

29 Juni






Sluta aldrig önska
Sluta aldrig be
Sluta aldrig hoppas
Under kan ju ske..













God natt

Läggdags nu..


Hej

Swarovski halsband. Snyggt :D


Vinn ett valfritt märkesplagg

Man kan vinna ett valfritt märkesplagg från http://brandsinfashion.com/. Det är http://vadfanskajagheta.se/ som har tävlingen. Hittade ett par skor jag vill vinna. Snygga :)





En present

Fick dom här sakerna av min syster när hon varit i NewYork, hon köpte mascaran och läppglanset, fick bagen till.. Bra saker :)





Tjäna pengar på den här sidan

plusikassan.se

En bild på mig med lockigt hår..


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0