10 Juli

Hej :) Idag tidigare på dagen var jag i Nykvarn hemma hos min kusin för hennes barn fyllde 5 år i veckan, så dom hade kalas för henne idag :) Min kusin hade ordnat glassbuffé där alla fick ta själva vad dom ville ha. Jag köpte en klänning och två par strumpor till födelsedagsbarnet. Vädret var fint så vi var mest ute på tomten och barnen som var där badade i en uppblåsbar badpool.

4 Juli

Ännu en dag när man ska söka jobb..

Hej

Har städat och nu kollar ja lite på tv..

3 Juli

Sitter hemma och tar det lugnt och ska söka jobb nu..

Hej

Har varma mackor i ugnen nu.. ska bli gott.. :)

2 Juli

Var ute igår på Laroy. Är lite bakis och trött nu så jag ska vila. :P


Just nu



Kollar på tv och lagar mat:P


Shopping..

 
Dom här köpte jag i förrgår..


 
Den här köpte jag igår :)


RSS 2.0