15/8-11

Hej :) Jag tänkte tvätta idag men orkade inte.. :P Ska tvätta imorgon 11-15.. Förövrigt ska jag börja jobba igen på mitt jobb som Marknadsundersökare vecka 35.

14/8-11

Spelade Bingolotto tidigare, är prenumerant :P Men vann inget.. Synd.. Bättre lycka nästa gång hoppas jag..


Hej

Molnen försvann sen så jag gick ut och solade. Sen åkte jag och handlade. Nu kollar jag på Sommarkrysset och dricker lite vin med Sprite i :).

Molnigt.

Vill gå ut å sola, synd att det är helt grått på himlen..

11/8-11

Hej. Kom hem från Finland igår. Har varit en trevlig semester. Skönt att vara hemma hos kissen igen :).

6/8-11

Hej :) Är i Finland nu. Åkte hit 1 Augusti och åker hem 10 Augusti. Det har varit fint väder varje dag men i går regnade det och idag regnar det också. Jag och min syrra var på badstranden i onsdags när det var fint väder, vi solade och jag badade, första doppet i år. Senare gick jag, min syrra och pappa hem till mina kusiner och vi blev bjudna på mat där. Vi har även varit och hälsat på våran farmor som nu bor på ålderdomshem, var där i tisdags. Jag hoppas det blir fint väder igen så man kan sola och bada. Ha de bra hej då :)

RSS 2.0